Summa sidvisningar

tisdag 5 augusti 2008

Gratitude

Vaje gång jag är ute på vägarna och kör känner jag fruktansvärt stor tacksamhet för att jag kommer hel hem igen. Så mycket kan hända och händer framför ratten.
Idag körde jag ensam till Blentarp för att köpa hundfoder, eftersom Ceasar förknippar Gunilla med trimning fick han stanna hemma. Han sover så gott iaf på fm.
Det var flera traktorer ute, är ju den tid på året och många omkörningar görs.
Det kvittar hur försiktig man är det finns alltid någon annan som inte tar det lika lugnt.
Men som sagt, jag är hemma igen och jag är tacksam!!

jag är tacksam för att Ceasar mår bra, tacksam för att mina söner har jobb, tacksam för att mina föräldrar är så friska de kan va, och för familj och vänner som finns om jag behöver dem.
Tacksam för att jag har ett jobb att gå till på måndag,ett jobb som jag älskar!
Tacksam för min lägenhet , min bil och allt jag äger.
Tacksam för mit liv!

Amen :o)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!