Summa sidvisningar

söndag 31 augusti 2008

idag, söndag, ledig dag

ringde B A och undra om jag ville med på utflykt!
Vem kan säga nej till att åka Fiat cabbe till Österlen?
Mjukglass vid hamnen i Simrishamn och kaffe (och toa-besök) hos syrran.
En lyckad em som avslutades med en liten körtur förbi Ostindiefararen.

Igår var jag nere vid båten, efter en liten misstolkning från tre av min väninnor.
Vi hade bestämt träff på torget och skulle tillsammans vandra ner men ingen kom, jag stod här ensam och väntade, skickade sms och försökte ringa 20 min innan jag äntligen blev kontaktad .
Lite sur var jag allt, med rätt!, när jag sen kom ner till hamnen, och fick förklaringen till varför.
Till ostindiefararen fanns utställning,kö för att gå ombord och live-musik.
Ett himla liv, så vi hundägare satte oss vid Lisas och väntade.
Pratade med Karin Glenmark bl a. (Hon gillar min vovve kallar honom "snygging")
Men resten av kvällen var trevlig och god!
Fick se A-M nya etta som var jätte fin, solig och ljus.
Redan kl 21 var jag hemma igen hos min hund som ju inte kunde vara med på g a hennes westie.
Somnade yr redan 22.30!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!