Summa sidvisningar

måndag 15 september 2008

kl är bara 21.15

men mina ögon orkar knappt titta mer. Idag har jag inte sovit något efter jobbet för jag hade träning av basal kropskännedom hos sjukgymnasten på em. Det är många övningar för att stärka balans och hållning så jag är ganska trött efteråt.

Har promenerat härliga promenader i höst-sol med Ceasar. Fattar inte varför folk alltid måste gnälla över vädret. Jag tycker alla väderlek har sin tjusning :o)
Frisk härlig höstluft! och Sol! så vad finns att klaga på??!!

Har haft målare i min lägenhet idag, de målade utsidan på två av mina fönster. Så nu ska allt återställas i fönstret och framför och det har jag bara inte orkat i em.
Imorgon,,, kanske,,,,

Gonatt!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!