Summa sidvisningar

onsdag 17 september 2008

Äntligen


Står min dator på plats igen. Fönstren är färdigmålade, tog tre dagar. När jag kom hem idag var det undanplockat efter målarna så nu ska gardiner på plats och alla växter tillbaka. Passa på att byta till de lila i sovrummet. Blir lite vintermörkt i fönstret då.Gillar att gå lite i ide när solen gått ner, tända ljus, sticka,,,,

Just nu ska det bli en röd kofta som Ingrid stickat bakstycket på och som jag fick att fortsätta på. Går sakta men säkert framåt.
Hade så ont i ena armen före jul för jag stickat för mycket halsdukar och sjalar till julklappar då så tar det lite lugnt med några varv varje dag.

Läste i YA i somras när de frågade några på stan vad de gjorde när de hade tråkitgt.
Det har jag aldrig, tvärtom räcker inte tiden tll med allt jag vill göra.
Sticka, skriva, datorarbeta, pärl-pyssla, se film, läsa lösa soduko och mitt senaste nöje,,,, patiens på min mobil,,, slår rekord varje dag,,,
ja ja lite tossig kanske jag är, men jag har iallafall aldrig tråktgt!!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!