Summa sidvisningar

söndag 30 november 2008

WOW vilken helg!

En Första Advent med många Lycko-stunder!
Fredag/
Ikea, nya hyllor till hall med korgar och massor med värmeljus med doft av äpple, kanel och vanilj.
Lördag/ två timmar med sångkörs repetitioner och skjuts dit och hem av körens snyggaste tenor. Så upfylld!
Montera hyllan, själv, kan själv!
Hämta Advents stjärnor och ljusstake i källaren och tände en kväll för tidigt men vilken känsla det är!
Söndag/En lugn dag med bokläsning och vila tills helgens höjdpunkt; gospel-Jul i Vallösa kyrka.
Samma bilfärd som igår så nu vet jag ännu lite mer om honom och han om mig, vad det nu innebär...
Kvällen avslutades med en härlig promenad i juslkylningens sista minuter med världens goaste hund!!
Inuti bubblar Guds gospel-härlighet i mig,,, hur ska jag kunna sova i natt??
Halleluja!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja som Pappa kan man ju bara mysa



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!