Summa sidvisningar

fredag 13 februari 2009

Gomorron!!

En liten solskenshistoria en tidig fredag morgon. Solen skiner det är 9 minusgrader ute!!!

Min pappa är hemma igen. Min pappa mår bra igen. Tack Gud!

Sjunger gospellåtar inom mig hela tiden, "God's been better than good to me"

"I thank you Lord, I wanna thank you" är så lycklig känsla inuti när man jublar på dessa texter.

Min storasyser har varit kvar tills idag och pysslat om mina föräldrar så jag har fått rapporter av henne.

Kan även jubla lite över att min vovve äter 4 gånger mindre dos cortison nu, och eksemet är borta på ryggen. Bara en dag kvar på 20 dagarnas penicillinkur. Ska till vetirinären idag och få nya direktiv för framtiden och sen direkt till trimning och få honom fin :o)

Så ikväll klockan 18 när vi kommer hem är vi nog rätt så glada för att det är fredagkväll!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!