Summa sidvisningar

söndag 19 april 2009

Lära något nytt

och få upleva något nytt.
Det tycker jag om.

Lärde mig i veckan när jag titta på morgon på tv4 att en moped släpper ut lika mycket skit i luften som 2 jeepar!!
Helt otroligt, inte konstigt jag inte gillar deras knattrande i full fart.
Inte Ceasar heller!

Igår var jag med C.K min kör-väninna på lunch-koncert för första gången i Maria kyrkan.
Hennes syster och tre andra sjöng Mendelson. Oj vilka röster och vilken samklang!
Mellan sångerna var det knäpptyst som om alla bara tappat andan och väntade på mer!
Det ska jag göra fler gånger, tänkte jag, gå på lunchkoncert, men fick då veta att det var sista gången , denna våren. Hm.

Hämtade min vovve och blev bjuden på fika på Hartmans av I.S
Var riktigt gott i solen och sen fortsatte jag hemma på min balkong att njuta av värmen tills solen försvann bakom husknuten.

Helgens citat kommer här;
"Min bästa vän
är den som
lockar fram
mina bästa
sidor"
(Henry Ford 1863-1947)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!