Summa sidvisningar

onsdag 13 maj 2009

Livet vandrar vidare...

med avdelningsplanering,
extra hjälp på småbarnsavd, (vilket byder 2 timmar på ett ställe och 2 på att annat, känns som mer än 4 tillsammans... konstigt.)
Heminredningsparty i Skurup (där det fanns en stor svart hund och 4 katter så min Ceasar lyssnade inte på mig och t o m kissade inne...)
Ledig fm med sol och cykeltur till krasslig väninna med lite lektyr,

em med stängningshjälp (är kul med föräldrarkontakter)
och ikväll avslutning av dagen på mitt älskade Espresso House då vi i festkommitte´n ska träffas och planera igen.
livet vandrar vidare...

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!