Summa sidvisningar

lördag 30 maj 2009

Tillbaka

hemma med mig själv efter
- Borås(Kristi himmelsfärdsdag) och Göteborg(lördag)
-Kristians besök(måndag) med en vända hos mormor och morfar(tisdag)
-Espresso House med en liten samling av fd kolleger (onsdag)
-konsert i Vallösa med Karin Perry(torsdag) och vidare till Marinan med middag tillsammans med 18 arbetskamrater(samma kväll)
- Ceasar bort lämnad och hämtad med promenad hem i midnatt
- utvärderingsdag med tidig morgon(fredag)

- Fredagskväll med lugn och ro,,, trodde jag och så ramlar jag här borta i början på gatan. Snubblar på en gatsten, ner på min hund och sen höger knä, höft, axel i stenläggningen.
Så det blev värktabletter för att klara promenaderna med Ceasar och soffan resten av tiden.

Idag är det inte sämre i alla fall, inte bättre heller, mörbultad, men kan gå och pyssla i min ensamheten och det behövs eftersom det är 9 dagar sedan allt resande startade.
Det tycker min hund också är skönt :o)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!