Summa sidvisningar

torsdag 27 augusti 2009

Det vänder så snabbt

Igår jobbade jag från 13.30 till 19 för vi hade APT på kvällen.
Roligt planerande av nya temat.
Och naturligtvis information om svin-influensan.
Direkt efter hämtade jag Ceasar och körde ner till första bryggan där min älskling väntade på mig.
Han är alltid i tid =)
Vi gick med våra hundar till Jakten där jag blev bjuden på kaffe och äppelkaka.
Ljuvligt härlig stilla kväll! Ingen vanlig onsdag kväll precis!
Har svårt att skiljas från varandra men man behöver ju sömn för att kunna vakna och jobba nästa dag.

När jag kom hem och lagt mig började det värka i vänsterfoten. Antagligen har jag väl belastat den snett under promenaden.
Lindade den och tog en Ipren för att kunna somna.

När jag vaknade i morse oroade jag mig för om jag skulle kunna jobba med den knäppa foten och som ett brev på posten började det flimra framför höger öga.
Ögon-migrän, sa min läkare är en följd av stress.
Bara att lägga ner alla aktiviteter och bli i säng så att säga. Den efter följs ju alltid av värk i ögat och halva huvudet.

Min älskling vandrade med min Tuss både i em och ikväll.
Jag stod tårögd vid dörren när de gick och bara förundrade mig över att en sådan man
kommit min väg.
Helt otroligt!
Han fick bulle och kaffe när de kom tillkaka.

Men visst vänder det snabbt. Den ena dagen är inte den andra lik.

Gonatt!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!