Summa sidvisningar

torsdag 29 oktober 2009

Stolta bilder

Från Sannas blogg!!!
Jag står längst fram till vänster.
Hennes manager har pratat med Peter om fortsatt samarbete nästa år.
Kul.


Nu övar vi julsånger till koncert i Marsvinsholm, på gågatan i ystad och en lada i Gyllebo.
Samt sånger till en " musikal" som heter Resa mellan tvivel och tro. Svenska jättefina sånger om kärlek, änglar och Längtan.
I januari ska vi även träffa en ameikansk gospel-ledare i Palladium och sjunga med andra gospelkörer.
I love it!

1 kommentar:

Jane Juhlin sa...

Hejsan Gunsan=)
Klart jag vet att du skriver blogg...har du inte fått mina två inlägg jag skrivit till dig för att tag sedan? Jag tittar in nästan varje dag för att se om du skrivit något nytt=)
Snart kommer jag hem o vållgästar fredagsfikorna=) Tjoohoo!!!
Kramar



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!