Summa sidvisningar

torsdag 19 november 2009

Har du överlevt stormen?


Alla vi hund ägare som måste ut i alla väder.Igår kändes det lite ruggigt att ge sig ut, inte många man mötte heller där ute i mörkret. 40 sek.meter hörde jag idag att det varit. Huh!
Tur jag har min skyddsängel som vakar över mig.

Idag är det lugnare igen. Vanlig höst. Längtar tills alla träd och girlander lyser i vår stad.
Inte långt kvar nu.
Är en fin stad Ystad att bo i då.

Städar och planerar inför lördagen. Jag och N H ska ha vår första bjudning tillsammans.
Karin och hennes R kommer. Spännande...

Har blivit kallad till vaccinering nu...! Nästa trosdag ska jag köa utanför Hälsobackens.
Samma em ska jag ta bort en knuta på vänster knä. Äcklig sak som ska bli skönt att bli av med.
Mycket den dagen, behöver bli ompysslad sen =) Undrar om jag blir det...?

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!