Summa sidvisningar

söndag 8 november 2009

Mellösa


Grattis Far på Farsdag!!! Världens bästa Pappa!!!

Idag har jag kört 54 mil på 7 timmar. Ja jag pausade oxå varje timme med obligatoriska kaffe med kanelbulle eller kaffe med snickers och lite kycklingsallad däremellan.
Ceasar sov gott mellan pauserna på sätet bredvid mig.

Nu är jag framme har fått kaffe med våfflor.
Vilken mumsig dag det varit.

Förkyld? Ja men näsan rinner lite mindre. Känns som jag har bomull i hela huvudet, hör inte riktigt som man ska.
Trött? nej inte så trött som jag trodde jag skulle va.
Orkar ju t o m blogga =)

Fick sms på vägen från N H , det gör mig så glad.
Sitter och ler för mig själv medan jag kör när jag tänker på honom.
Han gör mig varm inuti.

Nu luktar det nybakat här, syrran har surdegsbröd i ugnen, hon är duktig!

Vi sjöng för Far när jag kom hit, försökte få in stämmor i sången =)
Grattis Far på Fars Dag !!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!