Summa sidvisningar

fredag 13 november 2009

SPA


Idag har min syster och jag varit på Dufweholms herrgård och haft 3 timmar på ett Spa hus.
Badat bastu, gjort hårinpackning, ansiktsmask, kroppspeeling,
badat i bubbelpool, druckit jouice och ätit nötter och frukt.
Helt underbart!!

Ceasar var ensam hemma och blev överlycklig när vi kom hem igen.
Nu sitter vi framför kakelugnen och dricker sherry.
Inuti är jag lycklig, mår så gott av att vara här.
Imorgon bär det av hemåt igen, semesterdagarna har redan tagit slut,
men hemma väntar N H och det känns gott.
Så det är långtifrån ledsamt att komma till Ystad igen.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!