Summa sidvisningar

onsdag 30 december 2009

En dag kvar på 2009


Fattar inte var tiden tar vägen. Har haft en inre stress så länge nu.
Lite handlar det om att tiden inte räcker till.
Finns så mycket jag vill att den ska räcka till som den inte gör.
Behöver så mycket tid till vila för att klara av resten.
Vänner. Mina söner. Föräldrar. Sticka, läsa, sortera ordna, pärla, baka och alla måsten som handla, städa, diska, laga mat,,,,

När jag tagit beslutet att inställa resan till Borås, vilket betyder ingen tid med Kristian, Claudia, Hannele,,,, kändes det bra att stressen försvann men sorgligt att inte komma dit.
Körde David till Malmö istället idag.
Var inne om på Entre´för första gången. Fint men inte lika stort som Fields.
Och sen hem igen, och röjde upp så det blev så som jag vill ha det.
Julen är över vi närmar oss nyår.
Jag försöker koppla av, och nu känns det iaf som det går på rätt håll.

David har formaterat min dator, hans julklapp till mig,
så den är alldeles tom nu och går som en klocka. =)
Var så seg innan och hängde sig, man kunde inte titta på Youtube för det bara hacka, bildskärmsrutinerna slutade fungera emellanåt och allt blev svart.
Nu fungerar allt. Som en ny dator, härligt!

Har lagt om mina lån och krediter så det ska bli mer över och t o m kunna spara lite.
Det känns bra och tar oxå bort lite stress.

så var det bara en sista sak kvar... Att Önska Er Alla Ett Riktigt Gott Nytt År!!!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!