Summa sidvisningar

tisdag 1 december 2009

Två dagar att samla ny energi. Två dagar då jag bara orkat göra det som var planerat
för Ceasar. Måndag- hund foder. Tisdag- trimning. och sen vila vila och vila.
Så trött man kan bli av magsjuka.
Har varit på apoteket och hälsokost affären idag oxå förresten.
Så nu har jag alla mediciner för att må bra i alla fall.

Tur David är hemma och avlastar med promenader och försöker muntra upp mig.
med roliga dator saker och ny musik.
Och jag försöker hitta på mat som min mage vill äta;
Pitabröd
med kycklingköttbullar
sallad, roccula
cocktailtomater.

Risgrynsgröt
med hallonsylt

kokta äppelskivor
med kanel, socker
serverat varmt med lite fil
och solroskärnor

Imorgon hoppas jag hitta lite energi.
Sista delen av min redaktörs utbildning är det då på fm.
Em akupunktur
kväll kör-träning


Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!