Summa sidvisningar

lördag 6 november 2010

Mys-tid


Det är verkligen ett inne-ord nu med myskväll och mysfika och mycket mys överhuvudtaget!
igår hade jag bokat after work på Bryggeriet och fick 3 jobb-vänner med mig.
En riktigt mysig kväll, fullt med folk som åt och prata.
Vi prata och skratta och jag mådde så gott!
Tyvärr åt jag lite mycket för min förminskade magsäck så jag hade så ont i magen sen och fick lägga mig redan 21,30 för jag var helt proppmätt och övertrött.

I fm hade jag mys-tid igen, träffade tre tjejer från kören, på Espresso House där vi åt frukost tillsammans, en av dem hade sin goa dotter med, som jag haft på dagis sedan hon var 1,5 men nu går hon i förskoleklass, så det var himla kul att träffa henne med.
Egentligen skulle vi sjungit mässa i Skårby i fm men Peters pappa gick bort igår så det blev naturligtvis inte som planerat. Han har haft cancer en längre tid så det har varit en jobbig väntan för honom.

I em körde jag till mamma och pappa och vi fikade med ballerina-kex- pepparkakssmak!, körde ut till farmor och farfars grav och minneslunden och tittade på alla helgon ljusen och sen när vi kom hem igen åt vi räkor och nybakat bröd som jag hade med mig.
Mys- tid igen!

Nu är det lördagskväll i mitt röriga vardagsrum. Börjar så smått ta form.Ena sidan är klar men den andra är fortfarande kaos. Måste sälja bort fler möbler innan soffan kommer den 27.
Sen ska här bjudas på mys-kvällar hemma hos Cesse och mig <3

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!