Summa sidvisningar

tisdag 18 december 2012

Sista dagen

På jobb innan julledighet!
Ja jag går tidigt, har dagar att ta ut så känns bra med ledighet innan julafton.
Jobbar igen efter nyår =)

Med min lånehund.
Imorgon kommer syster yster hem från Afrika och han kommer bli så lycklig!
Men han väntat inte mer som i början då blev han hispig när han hörde en bildörr utanför.
Tror inte han gett upp men har accepterat att han ska va hos mig och Ceasar.
Duktig vovve

På min diet.
Idag ska det vägas på viktväktarna. Och sen ätas måttligt över julen men ändå släppa kontrollen lite grann iaf.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!