Summa sidvisningar

fredag 26 april 2013

#blogg100

Dag 91

Varit i Simrishamn hela em. Pappa åkt ambulans till sjukhuset i fm.
Körde till mamma först så vovvarna fick va hos henne.
Pappa blev så glad när jag kom.
Jag är väl inte i ystad? sa han.
Satt en stund med min pappas hand i min och bara lyssnade på hur det var med honom.
Väldigt yr och illamående.
EKG var bra och blodtrycket oxå.
Varit på röntgen men ej fått besked om den.
Koksaltlösning dropp. Uttorkad?
Får iallafall ligga kvar över helgen och det känns tryggt.

Sen gick mamma och jag promenad på stan och när vi kom hem åt vi pannkakor och efter det tjuvstartade vi lite på deras spettkaka (köpt till bröllopsdagen) till kvällskaffet.

På hemvägen gick jag in till pappa igen med mediciner.
Hoppas han sover gott i natt.


2 kommentarer:

Lotta sa...

Hemskt när nära och kära inte mår bra. Hoppas din pappa snart är hemma och pigg igen.
Kram!

Gunvor Harrysdotter sa...

Tack Idag kom han hem igen
Trött men ska var ok nu.
skönt!



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!