Summa sidvisningar

lördag 31 augusti 2013

Oj oj oj

Det var ett tag sedan jag skrev några funderingar här. 
Semestern är slut men inte sommaren ;-) 
Den kan ingen klaga på i år. 
Går fortfarande i korta byxor och bara kofta på kvällen. 
På jobbet äter vi lunch ute varje dag på vår avdelning. 
Lustigt att vi alla fyra gillar det. 
Har kommit igång igen med mitt lilla resursbarn och tränar honom med hjälp av sjukgymnast. Går balansgång och cyklar. Han är en jättehärlig kille  
Så glad att jag har det jobb jag har.kunde inte varit bättre. 

Tyvärr krånglar min kropp från och till. 
Har varit hemma redan några dagar när det inte fungerat 
Nu ska jag ju snart opereras igen. Denna gången ett skrapning på ett myom i magen för att utesluta cancer. 
Vill inte bli sövd igen även om det gick väldigt bra sist.
Men har inget val precis.
10 september är det dags. 10 dagar dit alltså. 
Har redan lämnat blodprov och tagit EKG som de ville se innan hos Christel på Ysta kliniken.
Stannar hemma fyra dagar och Angelica och Kim tar hundarna redan kvällen innan så behöver jag inte tänka på dem. Bara på mig själv. 
De är underbara. Trots att de har lilla Ellie så hinner de bry sig om mig. 
Kommer in och förgyller min tillvaro  

Titta gärna på min fotoblogg. Där uppdaterar jag oftare. 
www.nattstad.se/ceasarsmatte

Nu sover vi. 
Ceasar. Iza. Och jag. Gonatt. 

1 kommentar:

Helen.HUSnrNIO sa...

Hejsan!

Nu har jag slumpat fram vinnaren av en Tassimo Joy.
Det rätta svaret samt vinnarens namn finns presenterat på bloggen.

Trevlig måndagskväll & Tack för att du deltog.
Hälsningar Helen



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!