Summa sidvisningar

torsdag 14 oktober 2010

ledsam kväll

ikväll sjunger min kör med Sanna Nielsen.
Sett fram emot det länge men känt mig väldigt off med magkatarr och när förkylningen kom ovanpå det kändes det inte som meningen att jag skulle vara med.
Så det är jag inte.
Funderade på att vara med och lyssna men ser ut som Rudolf med röda mulen så visar mig inte bland folk och har ingen ork att ens sätta mig i bilen än mindre vara sittande i en kyrkbänk i timmar.
Så nix det får vara dagens största förlust ;(
Önskar min kör ett stort Lycka Till!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!