Summa sidvisningar

fredag 8 oktober 2010

Nya Jag

Nu heter jag aldrig mer Rosensköld!!
Fick beskedet i onsdags att det var Harrysdotter som är mitt nya efternamn nu! Ja det känns verkligen bra. Nya jag med ny vikt, nya kläder, ny bil också har jag ett annat namn också nu.
2010 Mitt nya jag.

Mår bättre igen.Fick vägledning hos Annika i onsdags när jag var hos henne på akupunktur och sen på apoteket också där jag fick rådet till den starkare sorten av Losec plus komplettering efter måltider med gaviscon.

Så idag fredag har jag varit uppe på jobb en stund.
Jane, min goa Jane, ringde och undra om jag orka komma och vara med.
Utan stress bara med på gruppfoto och sen fredagsfika. Så det gjorde jag.
Klädde mig i mina nya Kappahl-kläder som jag mår så bra i och körde upp. (Gråa jeans i stl 38. Ljus pastellgrön t-shirt och grå stickad kofta med blommor i samma grön och lila.)

Vi har fått en ny liten brandbil nan kan klättra i ute på gräsmattan utanför, så vi blev fotograferade vid den. En mycket bra fotograf som fick oss alla att skratta =)

Efteråt körde jag ner och fixa bankärende till min strulige son =) och sen till fotograf och fixa foto till nytt körkort, lika bra när jag nu ändå var stajlad =)
För pengarna jag tjänat på mina armband köpte jag två Lasse Åberg glas för priset av ett för de ska utgå, på Ankis köksbod.
Har tre sedan innan och det räcker ju sällan när man har gäster.
Fanns även vinglas som jag skulle inversterat i om jag haft mer pengar.
Nöjd Gunvor!!
Sen blev det nya grönsaker på hemköp innan jag återvände hem till lugnet och min älskling.

Trevlig helg till er alla =)

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!