Summa sidvisningar

måndag 31 oktober 2011

Min planering av Novemberlovet

Ja det blev novemberlov i år med trots alla profetior om jordens undergång.
Vi skojade jag och David om att shoppa upp hela lönen för vi skulle ju ändå försvinna från jorden....
Tur vi inte gjorde det på riktigt och  stått utan bostad nu...!
Lite skämt och lite allvar.Ruggigt och tramsigt på samma gång.
Jag körde till Willys och handlade massa god mat för 535 kr igår fm.
Hade fått en check från Postkodlotteriet på 500 så det blev en billig matkärra.
Sen hämtade vi David i Malmö och började vårt lilla lov tillsammans med en sub från subway en mycket kryddig god variant med stark dressing och salami.
Hade även där en kupong att köpa 2 för priset av en.
Jag är ganska duktig på att utnyttja de där kupongerna.
Men Kappahl som jag var så glad för i början har jag slutat använda för så  mycket kläder som det kommer kuponger behöver jag inte !

Idag måndag har jag jobbat fm.
När jag kom hem hade David varit ute med Ceasar så jag fixa lite soppa till lunch till oss.
Sen blir det bara mysa/slappa resten av dagen.

Tisdag jobba fm.
Inget planerat för em ännu.

Onsdag Ledig!
Utflykt till Lund
innan David ska hem igen och leta nytt jobb några dagar.

Torsdag  Ledig!
Ska med pappa på moster Ingas beravning i Hammenhög.
Ceasar får va hos mormor så länge.

Fredag jobbar jag em
och på kvällen är det dammiddag hos Eva B:
ska bli trevligt, det blir det alltid =)

Lördag väninnefrukost på Espresso House
Det längtar vi till både Solbritt och jag.

Söndag--städdag

För på måndag kommer lilla
Elma hit med sin mamma Chsristel.
Goa lilla tjejen.
Minsta tjejen jag känner nu.

Ha en bra vecka Du med!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter ju trevligt bra att planera sin dag



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!