Summa sidvisningar

lördag 5 november 2011

Igår kväll var vi ute och gick mitt i natten efter dammiddagen hos Eva B.
Så i morse sov vovven som en stock. Så trött och go=)
Hade en väldigt rolig kväll, som alltid.
Karin hade oxå köpt Iphone och var väldigt glad för den.
Vi kollade på Tom Cat när han spinner, ramlar och härmar vad man säger eller skrattar.
Och det är jättetramsigt och ändå så så himla kul....
Åt gott och drack rosevin som är det bästa vin jag vet.
Mår bäst av det.

Fick lite ny musik av David när han var nere. Lyssnar just nu på Darren Hayes, som jag gillat sedan första skivan han gjorde med Savage Garden. Numera sjunger han själv men har samma sound på sin musik fortfarande.
Så mysig musik och fina texter.

Mår bra ikväll.
Tog en stark tablett idag för värken i ryggen var outhärdlig och det är långt till akupunkturen på måndag och jag kände för en lördag med en skön känsla i kroppen och nu har jag det.
Fikade med underbara Solbritt till frukost.
Var längesedan sist tror jag kändes så iallafall och vi hade massor att avhandla =)
På promenaden efteråt träffade jag Angelica och hon är oxå en liten glädjespridare =)
Ceasar var lite taskig och ignorera henne av någon anledning...Man kan ju inte styra en vovve precis heller =)
Sen har jag suttit i soffan stickat och tittat på repriser och inspelade program som jag missat.
Från Lark Rice till Candleford, Skavlan, Criminal Minds...
Hängt ut mattor och dammsugat och har just nu tvätt i tvättstugan.
Så kan det bli med piller i kroppen.
Om en timme ska vi gå till Norra Promenaden och förbi kyrkogården och få andlig energi från alla ljus som tänts där ikväll på Alla Helgons dag.

Alla årstider har sin tjusning.
När David var här var vi en av dagarna först i Lilleskog och sen gick vi genom Norra Promenaden hem och färgerna var helt otroliga och vi fotograferade för fullt .
Kommer på nästa blogg... =)

Kramr till mina bloggläsare.
Gillar er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kram tillbaka1
Vi gillar dig.
Solbritt

Gunvor Harrysdotter sa...

tack!!



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!