Summa sidvisningar

måndag 10 september 2012

Semesrdag

Varit i Hammenhög för bilens 2 års kontroll. Ny olja och filter inför vintern.
Man ska vara rädd om sin röda vän ;)
 Medan jag väntade hämtade syrran mig och vi fikade på hennes altan och hundvandrade under tiden.

 Imorgon ska min vita vän badas och på onsdag klippas. Han har massor med päls. Tjock och härlig!

 I em orkade jag inte längre se mig själv i spegeln och se ut som en grå råtta så nu är jag chokladbrun i min kalufs igen  Gött!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!