Summa sidvisningar

måndag 3 september 2012

Måndags tankar

Nu har jag varvat ner igen. Känns alltid skönt att landa. Allt jag stressade upp mig över förra veckan är nu löst och lugnt igen.

Hade dammiddag i fredag sen lördag ensam tystnad som jag verkligen behöver som motpol till allt huvudet tog emot kvällen innan.

Söndag med mamma och pappa fyller oxå på med ömsesidig kärlek och respekt. De är Bästa föräldrarna som finns!

Nu är alla barn komna till förskolan och alla semestrar slut.
Tre små nya killar har jag fått ägna mig åt att lära känna idag och det verkar kunna bli bra det här.
Är mycket nytt för dem med både ute och inne lek, ny personal och toalett och mat situationer.
De är duktiga de små liven men känns gott att finnas där för dem och vara uppmärksam på vad de behöver.

I em skulle jag träffat Lilla Elma och Hennes mamma men hon fick migrän stackaren så vi får hitta en ny dag att träffas.

Ikväll halv 6 hade jag möte med en tjej på bibliotekets parkering.
Köpte en röd duffel av henne sim hon lagt ut på facebooks loppis sida.
50 kr! Vilket fynd och den passade mig perfekt!
Mycket nöjd!

Nu ska jag heala mig själv lite. Läser en bok om det att man ska kunna läka sig själv och hoppas på lite mindre värk och lugnare mage efter en tid.
Vi får väl se hur det går men känns hoppfullt iallafall.
Kramar till er alla!!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!