Summa sidvisningar

tisdag 19 februari 2013

Bara skriva av mig.

Länge sen jag jag bara skrev av mig. Är ju mina små blogg100 numera.
Men behöver summera denna första bit av 2013 som flyger fram.
Fortare än nånsin. Fattar inte varför det känns som tiden bara går fortare och fortare.

Mitt resurs barn har blivit opererad och inte varit alls hos oss på fsk efter jul.
Jag var med min rektor och hälsade på hos honom i Lund förra veckan och det var så härligt att få träffa honom igen!
Men de 8 veckor som varit på detta året, har jag fått vara tillgänglig där det behövs istället, så bara två dagar på min avd resten har jag skuttat runt.
Jag gillar alla avd. Trivs överallt. Och blir så bra emottagen överallt så det är inga problem.
Men på nåt vis tar det mer energi från mig att hela tiden byta personal barn och föräldrar.
Dessutom är ju inte januari/ februari de bästa månaderna för fibromyalgi folk.
Ibland minus ibland plus ibland regn ibland snö. Mycket sällan sol.

Ja en dag i taget så blir det inte fullt så oöverkomligt iaf

Hade ont i magen ett par omgångar som resulterade i ett akut besök på KK.
Det gjordes ultraljudsundersökning för första gången.
Hade en cysta och en myom/muskelknuta inne i livmodern som ska kollas upp igen om tre månader.
Men det togs två bloprov och det fick jag igår veta var kontroll om det kunde vara cancer men det var det inte så då får magen bråka bäst den vill. Tacksam trots allt alltså.

Ja mycket ska man gå igenom med denna kropp.
På onsdag nästa vecka har jag blivit kallad till Hudmottagningen i Lund.
Tror de ska kolla om det finns fler mysko fläckar som ev måste bort.
Sen väntar jag på kallelse till plastik kirurgen under våren i Malmö som ska fixa till mitt ögonlock och ögonbryn.



Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!