Summa sidvisningar

tisdag 26 mars 2013

#Blogg100

Dag 61
Vit tisdag i tysta veckan.
Vi har haft påskfest i fm på förskolan med utklädda barn.
Så gulliga allihop!

Sen hämtade jag Ceasar och körde ut till Lilleskog.
Massa snö kvar men ändå vårkänslor och strålande sol.

Idag är mina söner hos sin farfar för han fyller 80 år.
Mycket känslor inuti mig att arbeta med med mycket tankar om vad som varit och vad som är.
Ikväll kommer David hit och stannar över Påsken.
Det är jag otroligt glad för mitt i alla sentimentalitet.



Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!