Summa sidvisningar

lördag 30 mars 2013

#Blogg100

Dag 65

Så har Påskafton oxå passerat.
Jag promenerade på stan och ögonshoppade.
Provade kläder på HM från deras nya collektion "Concious"
Var jättefina toppar men passade inte på mig....

Sen bakade jag bullar i em.
Kanel och äppelmos.

Kokte rödbetor och serverade varma till Pytti panna.

Har kollat på Harry potter film.
Jul eller Påsk.Går lika bra =)

Dagens bild kommer från min syster Ingrids kreativa ullskapande.
Jag tycker den är superfin!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!