Summa sidvisningar

måndag 6 maj 2013

En sjuk måndag

Helt otroligt så underbart väder det är och jag orkar bara stappla runt kvarteret.
Ska visst bli regn i slutet av veckan. Är väl då jag frisknar till antagligen.

Har redan krupit ner i nybäddad säng.
Tog fram all min ork, duschade och bytte lakan.
Är tvunget när man haft två hundar i sängen i 10 dagar.
Blir tossig på små sandkorn mot benen. Isch!

Är verkligen influensasjuk med alla symptom man kan ha.
Lustigt att fast man vet att man blir frisk nångång så känns det som det aldrig kommer gå över!
Fick en dunderkur på 5 dagar penicillin med 6 tabletter per dag!
2 dagar gått och lite bättre är det väl med öronvärken men hörseln är helt väck på det örat och istället susar det som när man spolar upp badkarsvatten.
Just det är jag livrädd för att det inte ska bli bra...

22 maj ska jag ju bli opererad i ögonbryn och ögonlock så då måste jag vara pigg och på benen.
Blir inte många dagar jag jobbar i maj och inte många kronor i lön heller...
Hittade en sida om körersättning så ska ansöka om det för alla gånger jag kört in till Lund sedan oktober.

Avslutar denna kväll med ett tips till er som inte har Facebook och inte vetat min David gett ut sin musik nu på olika ställen på nätet.
Leta på ITunes eller spotify på David Redjoy så finns en underbar ballad där "Just a little less extreme"
Det är bara början -det kommer mer..
Jag lyssnar på honom just nu och är så glad att det är mer än jag som kan få njuta av hans musik

Gonatt kram

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!