Summa sidvisningar

tisdag 27 april 2010

Idag tisdag


Att prata väder är typiskt svenskt. Att jämföra temperaturer är något David och jag gör nästan dagligen. Detta är en vårbild från hans Iphone. Visst har vi kul!!

Jag har nått ett mål i Viktväktarna.
10% av den startvikt jag hade när jag kom dit.
På 13 veckor har jag tappat 7,8 kg och för första gången på över 10 år ser jag 6 på vågen!
Och passar i stl 40 =)
Jag är stolt som en tupp!
Jag har klarat mer än vad jag trodde var möjligt!
Jag är redan mer än halvvägs ner till den vikt jag hade innan jag fick fibromyalgi.
Då när jag kunde springa bort allt gott jag stoppa i mig.
Ikväll åt jag 4 bitar marabou till kaffet.
Har alltid frossat i mig hela chokladen förut och inte känt mig nöjd förrän då, när jag istället nästan mådde illa. Men nu är jag nöjd efter de bitarna. Och mår bra!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!