Summa sidvisningar

lördag 10 april 2010

Kul att jobba igen!
Att träffa barn och personal!
Att ha betydelse igen!
Fick guldstjärna nummer 2 på viktväktarna = 6, 1 kg nergång!

Var på körträning i Skårby med tillhörande möte med styrelsen angående närvaro m m
Varför känner man sig alltid träffad när det diskuteras negativa saker och men blir nedstämd och känner sig liten och vill förklara.
Ja några gjorde det men jag höll tyst och skrev ner mina funderingar i ett mail istället.

Fredagen var en helt fantastisk dag.
Var tillsammans med Np barn inne hos H o N och jag spelade gitarr för 22 barn.
Då mår jag bra. Utan att personalen ger mig beröm, ändå känns det bra!
Sen körde jag ner till viktväktar lokalen där det var prova på dig på tjejerna andra sysslesättningar förutom att väga oss.
Fick magnetrullning på ryggen. Superskönt så jag beställde en tid till att få en omgång när jag kommer hem från Krakow.
Fick handskrubb med tillhörande handmassage. Oxå jättegött.
Av henne beställde jag ansikts/huvudmassage till om en månad.
Så fick jag fika och köpte ett armband av en tjej som säljer smycke där. Flätat av kedja och läderband med berlocker på.

Sen hem till Ceasar och vi parkerade bilen och njötav solen genom hela Norra Promenaden och hem.
Somnade en stund.
Ducshade och bytte om till min nya jeansklänning.
Klockan 17 träffade jag tre arbetskamrater utanför Bryggeriet och vi åt Buffe' med vin för 88kr- det är After work erbjudande på fredagar.
Jättegott och jättetrevligt!

Lite för många propoints men det promenerade jag bort efteråt.
Tog en lång tur för mig själv och filosoferade lite över ensam fredagkväll.
Det är både positiva och negativa tankar som snurrar.
Fruktansvärt glad och tacksam är jag i alla fall för att jag har min goa hund som väntar på mig.
Så helt ensam är jag ju aldrig.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!