Summa sidvisningar

söndag 4 april 2010

PÅSK

Påsken börjar! Detta är en påskpresent från en mycket kär väninna !
Jag bäddar sängen till vår gäst och Ceasar provligger den =) Skärtorsdag kl 21 är vi på plats vid bussterminalen i Malmö och hämtar David.
Ett lyckligt par. Många veckor sen sist!
Långfredag var härligt solig. Och lugn. Förutom promenad på gågatan tog vi en koppelfri promenad i lilleskog =)
Påskdagen var vi heldag i Simrishamn. Påsklunch och fika hos mamma och pappa tillsammans med Fam. Wallin från Uppsala. Hittade glasstenar i flera färger.
Dags för avfärd vid min fina bil. Men jag har faktiskt ny på G. =)
Vidare till min syster i Simrislund där vi fick veta allt från deras Afrika semester och blev bjudna på tacos. Så gott!
När vi kom hem var vi både mätta och nöjda, det är väl så det ska vara eller hur?
Idag påskdagen skulle jag sjungit med kören i Marsvinsholms kyrka men känner mig fortfarande inte frisk nog utan risk för hostattack eller näsblod....
Imorgon åker David hem igen =( men den tiden den sorgen, en dag i taget.....

1 kommentar:

yvonne sa...

Vilken fin Påsk berättelse :))



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!