Summa sidvisningar

torsdag 22 juli 2010

Ceasar och jag är i Borås.
Evigheter sedan sist!! Sommar i Borås är väl egentligen fel för här finns ingen luft, vilket både jag och Ceasar behöver. Helst havsbris-luft....
Har vandrat på stan i skuggan. Drack kaffe på Espresso House, var annars??
Ceasar fick vatten på fat.
Sedan i skuggan på gräset framför huset där David bor. Inte mycket vila för en liten terrier som måste morra på allt och alla som går förbi. Men lite soduko hann jag lösa emellan iallafall.
Har varit hemma om hos Kristian och träffat lille nya katten. Simba.Såsöt men visste hur man sköt rygg och hade ljud för sig mot Ceasar ;p
Kristian fick skjuts till jobb med nya bilen. Måttligt imponerd !!

1 kommentar:

Harry olsson sa...

Märkte inte Kristian att de lukta ny bil de är en särskild känla de Morfar



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!