Summa sidvisningar

tisdag 27 juli 2010

Internet ligger nere....




heter det så? Ligger nere...
Äsch det funkar inte iaf :(
Har ringt tele2 och fått support men det hjälpte inte så troligtvis är modemet trasigt :(
Sitter hemma hos mina föräldrar och betalar räkningar och tänkte att då kan jag ju passa på att skriva en rad oxå =)
Bilden är från förra sommaren på mamma och mig om nån tycker att jag ser 11 kg tyngre ut,,,, :o)hitta den här i pappas dator =)

Efter Borås resan har jag kommit igång igen med sortering av kläder. Hängt in alla nyköpta roliga rea plagg jag köpte på Flash, Linhdex och KappAhl.
Istället åker annat gammalt ut. Provar,,, njuter av att det är för stort,,,, känner efter om jag trivs i det ändå?? annars bort!!
en hög att kasta, en att skänka och en att sälja.
Enbart roligt iaf!

Idag är jag bjuden hem till min syster och min ex svåger med ny fru är på besök så det ska bli riktigt trevligt.
Men först dricker jag kaffe här hos mina föräldrar. Det kan man aldrig låta bli.
Älskar min mamma och pappa!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!