Summa sidvisningar

fredag 30 december 2011

Novotel

Dags för underbara Julbilder =)
Blandad kompott från vår övernattning i Göteborg som började med en härlig promenad i solsken längs Avenyn och ner till  Göteborgshjulet nere vi Operan.
Sen checka vi in en timme för tidigt och myste in oss på rummet och tog promenad runt hotellet.
Klockan 17.30 var det bokat bord i restaurangen och vi åt oxfile med pot.grat.
Kvällspromenaden var så vacker med Älvsborgsbron och alla lampor som blänkte i vattnet.
Sen var det Disneyfilm och godis på vårt fina rum.
Juldagsmorgon var det frukostbuffe som man kan äta hur mycket som helst på.
Ojojo vad gott!
Lite oordning bland bilderna men men...

 Utanför vårt rum vid hissen.

Skyltfönster på NK

Vi fotograferar oss i stor spegel när vi klätt oss för middag.

Göteborgshjulet

Älvsborgsbron
Träd med silverkulor

Ceasar öppnar  julklapp
 Ceasar tittar på utsikten

                                                                                                                           Oxfile
 Restaurangen Cournege Kaj
 Första laddningen Frukost

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!