Summa sidvisningar

tisdag 6 december 2011

Mys

Ikväll ligger jag i sängen. Dricker glögg och lyssnar på julskiva. Börja med Karin och Anders Glenmark och nu är det Sanna Shirley och Sonja som sjunger.

Strunta i tv och att göra något vettigt denna kväll.

Har varit flitig så det räcker för idag



Var på viktväktarna i morse.

8 veckor sen sist och trots pizza, after work, choklad, jordnätter och massa glögg så hade jag gått ner 2 hg.

Känner mig väldigt bra i balans med mitt ätande och går lite mer oxå tror jag till och från parkeringen bl a.



Sen jobb med julbok, utelek, massagesaga, mellis och julpyssel.

Shoppade på Willys innan jag åkte hem.

Har planerat vad det blir på väninnemiddagen på fredag och köpte det mesta tills dess. Fick tips av Eva på glögg tilltugg. Alltid kul med ngt nytt.



Så hämta jag Ceasar och vi gick en tur bland all fin belysning på stan och åt en god chiabatta med skinka när vi kom hem. Sen tog orken slut och kl 18 sov jag en stund framför tvn.



Är så när jag inte får min vilostund mellan 13-15 går ju inte när jag jobbar em

Men är ok nån dag i veckan.



Nu sover jag snart.







God natt Världen! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!