Summa sidvisningar

torsdag 30 augusti 2012

Tema start; Sagor

Idag har vi spelat teater för alla Erici barnen. Vi var 6 st personal som spöka ut oss och spelade "Vanten"
Jag var gubben med hunden och sen berättare genom hela sagan när alla djuren flyttar in i min tappade vante.
4 barn blev lite ledsna och fick gå ut men resten typ 75 satt kvar och verka gilla det.
Efteråt körde jag direkt därifrån och storhandlade inför min dammiddag imorgon.
Blir bara två som kommer imorgon men det ska bli kul ändå.
Nu sitter jag hemma i soffan med Ceasar.
Ska vara tillbaks på jobb 16.30 för alla ska iväg med 200 kronan på ett aktivitetscenter i Malmö då. Orkar inte det så tar stängning istället.
Var ett super åskväder i två omgångar imorse. Först dundra det när Ceasar och jag hämta bilen kl 8. Sen när jag körde ifrån jobbet brakade det loss ordentligt igen.
Satt utanför Lidl en stund ich fotograferade innan jag gick in.

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!