Summa sidvisningar

måndag 7 januari 2013

10 minuter till

Om 10 minuter måste jag upp ur denna goa varma säng. Klä på mig och dra ut vovvarna. Har ju två westie nära mig så dubbelt svårt att resa sig och väcka dem. När Ebba först kom i fredags blev hon i korgen och väntade på att matte skulle komma tillbaka. Jag pratade med henne lite så och då men lät henne va ifred. En timme senare tog nyfikenheten över och hon kom in till oss och låg vid mina fötter. 30 minuter senare var hon i soffan och myste med mig. Hon är en pigg liten 4 årig tjej som kollar tv på nära håll. Huvudet rör sig och ibland skäller hon och ibland småpratar hon med den. Ute går hon väldigt fint i kopplet, nära mig hela tiden. Väldigt duktig! Ceasar följer i hennes fotspår. Nu ljusnar det utanför fönstret. Känns bra. Ska upp och ta på mig en stickad klänning. Gillar det på vintern. För varmt här hemma men funkar perfekt på jobb. Trevlig måndag till er!

1 kommentar:

kattiiiiss sa...

Önskar dig en härlig onsdag!
Kram K



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!