Summa sidvisningar

måndag 14 januari 2013

Typiskt

Har som sagt mycket inplanerat denna vecka med jobbet men utöver det behövs det röjas här hemma. Sorterade sopor. Städas. Bytas gardiner. Allt som legat nere för hundars skull.

Så vaknar jag i morse och mår så dåligt. Har ont överallt men mest i ländrygg och molvärk i armar och ben. Som om jag storstädat hela natten ungefär...
Fick akut sjukgymnast tid kl 9.00 och fick både nålar el el-stimulator på min rygg.

Har sen bara flyttat bil och rastat Ceasar.
Ligger nu här utslagen under en filt resten av em.
Hörs!

1 kommentar:

kattiiiiss sa...

Hoppas att det känns bättre nu.
Kram på dig



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!