Summa sidvisningar

tisdag 1 januari 2013

2013

Har överlevt nyårsafton med vår vovve.
Blev mycket musik, ganska häftig sådan, ur min nya Iphone doc för att överrösta smällarna men tror Ceasar skällde ut dem med panik i voffet 5 ggr och resten av tiden lyckades vi få honom att sova bort.
Nellie lyfte på huvudet och tittade upp men brydde sig inte alls.
David spela bil spel hos honom så länge jag såg tv sen var vi i min säng sista timmen tillsammans och bara hängde ut tiden.

Nu är det nytt år.
Jag har haft väckning på.
Ska strax ut med hundarna och sen köra med David till Malmö och till Bus4you.
Slut på det roliga för senna gång...
Gäsp...

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!