Summa sidvisningar

lördag 21 mars 2009

Äntligen

är jag tillbaka.
Tillbaka på benen igen! Har haft en vecka med super-värk som jag kallar det.
Missade tre kör-tillfällen varav en koncert, så ledsamt och trist.
Deppar ihop lite, tycker synd om mig själv. Men nu är jag på g igen!
Tillbaka på internet! Mitt 3G fungerar inte, har inte gjort på över en vecka, ska fungera snart igen säger tele2, men inget händer.
Lärde mig idag att jag kan gå in på gprs-nät istället. Inte lika snabbt men dock internet, så här är jag!
Så viktigt det känns att ta vara på varje dag efter en veckas uppehåll. Så glad för det liv jag lever och längtar ut där till lyckostunderna igen.
Lycko-stunder på dagis, lycko-stunder i kören, lycko-stunder på lång ,solig promenad vi havet,
lyckostund idag- på Snuggles med väninna, latte och bagle!
Tacksam för mitt liv!

2 kommentarer:

David Redjoy sa...

Hemskt, jag hade tagit modemet å tryckt upp ngnstans där solen inte lyser på tele2 å sagt att dom borde be på bara knä att du inte stämmer röva av dom :P

Gunvor Harrysdotter sa...

ok,,, ska fundera på det :o)



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!