Summa sidvisningar

torsdag 5 mars 2009

comeback :o)

Oj vad länge sen jag skrev....
Lämnade allt och åkte till mina föräldrar när de båda fick influensa.
Syrran hade lämnar av sina hundar hos dem och åkt till Madeira.
Kul för henne men lite för mycket blev det hos mina föräldrar för mamma ramlade om och om igen, benen bar henne inte av värk och feber.
Jag var mest rädd för att pappa skulle kollapsa igen så jag var där 5 dagar med ett litet uppehåll några timmar på fredagen när jag var på jobb och vände.
Vandrade 4 gånger per dag med 3 hundar som alla vandrade på vars ett håll. Inte riktigt vad jag klarar av men vad gör man??

Söndag efter lång promenad med hundarna bedömde jag att mamma och pappa skulle klara sig ett par dagar tills syrran kom tillbaka .Så jag återvände till Ystad. Men kände i bilen att jag att jag inte mådde så bra så när jag kom hem och kolla tempen hade jag feber.
Den varade i 5 dagar sen hade jag helgen på mig att friskna till.
Har varit segt att jobba men det har gått. Här hemma har jag bara vilat denna vecka för att orka.
Energin har inte riktigt återvänt.

Förutom ikväll. Sångkör, vad annars skulle liva upp mig!
Därför orkar jag skriva dessa rader idag.
Tränar extra på lördag och på söndag är det dags för en liten gospelmässa i Bjäresjö på kvällen.
David kommer hem i helgen så Ceasar slipper vara själv när jag tränar, det är bra!

Han är orolig, har klåda trots att jag smörjer med salva och sprayar klorhexadin och örondroppar på utsatta ställe men vi måste härda ut en vecka till sen ska vi ta en blod-test nästa fredag och äntligen få reda på vad som är fel.

Dessutom fyller han 8 år idag!!
Grattis till min egen älsklingsTuss!


Hoppas alla mina blogg-läsare finns kvar.
Vi hörs snart igen!!
kramiz!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!