Summa sidvisningar

fredag 27 mars 2009

fredagkväll,,,igen!

Har säkert bloggat förut om min favoritkväll. Fredagkväll!
-mår så innerligt bra just då!
Men det kan säkert skrivas igen!
Har varit hos frisör idag, är nyklippt, var evigheter sen sist. Riktigt fint om man får säga det själv :o)
Efter klippningen gick Cesse och jag hela Östergatan i strålande sol med vår i luften!
Halv tre kom Emma. En jättego tjej som jobbat som resurs hos oss men som nu är springvikarie.
Hon är 20+ och direkt kände jag att han var något extra i mina ögon.
Troende, hjälper konfirmander, tycker om barn men särskilda behov och mig :o)
Ja hon kom med fastlagsbulle och biskvie och jag fixa kaffe sen snacka vi och sen blev det shoppingtur.
Hon hitta byxor och båda investerade vi i vars en väska. Så kul!!!
Ikväll är jag tillfreds med livet, en lycklig känsla, dricker ett glas vin och äter räkmacka eller räkmackor faktiskt.
Hoppas du också har en bra kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så roligt att läsa dina blogginlägg. Och nu har ju Yvonne också börjat.
Undrar om det smittar av sig...
Så skönt att du har fått tillbaka energi och livslust.
Kram



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!