Summa sidvisningar

söndag 22 mars 2009

Fredagskul!

Jag och tre till från jobb är festkommitte'. Till i fredags hade vi planerat en helkväll.
Först träffades vi i lokal och spelade paket-leken. Jag hade flyt, vann fyra paket.
Sen drog vi till Hamncafe'et, där vi bokat 13 platser för fondue. Superfestligt!
med oxkött o kyckling. 6 olika dipsåser. stekta potatisklyfot och vitlöksbröd, samt afrikanskt rödvin. Så festligt och kul! Tryckte även ner lite glass och kaffe efteråt :o)
I vår planering ingick vidarevandring till Soft social club, men då var vi bara 5 kvar. Där satt vi tills midnatt så sen var jag färdig för sängen!
Inte särskilt van vid utekvällar juh...

Ceasar var hemma hos en väninna och tittade på tv hos henne, vandrade med henne kväll och morgon och sov i hennes säng. Han är så lätt att lämna. Blir som om han var hennes hund.
Men superlycklig när jag kom igen lördagmorgon kl 10.

I helgen har jag städat, röjt på balkongen, sytt och strukit gardiner till vardagsrummet.
Inte illa, är så glad för att lite energi återvänt till min kropp igen.

Nu ska jag sätta mig framför One tree hill och sticka på min bruna väst.
Kram!!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!