Summa sidvisningar

lördag 8 augusti 2009

Frukost/lunch på Espresso House


är en bra start på helgen, tycker jag.
Så det blev det, med en morgonpigg katt-vän! Gissa vem?

Sedan en promenad på skuggiga trottoarer för nu är det "hot" igen, iaf för en lite långhårig
westie. På tisdag är det klippning som gäller och det ska bli skönt för honom
.
Det kryllar fortfarande av turister på stan, de köar till brandbilen och pratar utländska runt omkring.
Blev tillfrågad om vägen till en bankomat igår, på engelska. Står still i huvudet,,,, rakt fram..... forward, then left,,,, Så heter det inte sa David.... Striaght ahead, then to the left....Undrar om de hittade rätt??
Undrar varför de frågar mig då? Står det YSTAD BO i pannan?

Lite svårt att acceptera att det fortfarande är sommar och mycket semester för många fast jag jobbat och slitet från kl 06.00 på morgonen i 14 dagar.
Nu är iaf de tidiga morgnarna borta och nästa vecka ska alla avdelningarna öppna upp igen.
Ser jag fram emot.

Trevlig helg alla !!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!