Summa sidvisningar

lördag 29 augusti 2009

På G igen!


Två dagar i lugn takt och med hundhjälp!
Ja min älskling kom hit och hämtade Ceasar både på em och på kvällen så jag fick vila upp ordentligt!
För bra för att vara sann!
ja det är han!

Fredagkväll hade jag egentligen bjudit hem K och E på kvällen men fastän jag mådde bättre skulle jag aldrig orkat städat, handlat och fixat mat och sedan varit trevlig flera timmar, så den festen blev inställd.
Istället hämta min älskling mig och bjöd på räkor hemma i hans soffa.
Somnade tidigt, båda fredagströtta.
Jag har det så bra!

Nu har han varit här och satt upp ett nytt tvättställ till mig i badrummet.
Som jag väntat på i över ett år. Alla har sagt nej till att hjälpa mig och hyresvärden skulle skicka Sture Anderssons rörinstallationer till mig, men det hade ju kostat mig flerat tusen så var väl bara bra att de aldrig dök uppp, (om än konstigt.)

Ikväll ska jag bjuda honom på kyckling file med ugnsgrillade potatis och rotsaker.
Sen ska han och Jeff sova hos mig och Ceasar.
Att vakna på morgonen och ha honom bredvid är nog det jag njuter allra mest av.
Så otroligt skönt!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gläder mig över att du har det så bra.Det är du värd.



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!