Summa sidvisningar

måndag 17 augusti 2009

ok, vill ni veta?

Hur helgen blev?
Jo en underbart god middag på Lottas Krog med vin och Irish coffee som jag tycker om.
Taxi ner till Marinan där vi lyssnade på livemusik med Misissippi.
Taxi hem till mig och kvällspromenad med Ceasar.
Sen lärde vi känna varandra lite mer hemma hos mig, inga detaljer....

På lördagen lät vi våra vovvar dejta i lilleskog och det gick över all förväntan.
Jag skulle till V på 17 års kalas och han till en vän på kvällen så då blev det kontakt via sms ;o)

Söndag var vi på utflykt först lilleskog, vidare till Beddingestrand- där vi båda skulle vlja ha ett sommarhus =) och så fikakorgen till Smygehuk.
Där inhandlade vi rökt makrill som vi tog med hem till honom och njöt av efter vi njutit lita av varandra....

Idag måndag är drömmen över och vi är tillbaka till verkligeheten och jobb igen, men på väg hem från bilen till min hund, vem kommer där och bara stannar med sin bil, så drömmen finns kvar, trots allt....

Lycklig? Ja absolut!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!