Summa sidvisningar

söndag 7 februari 2010

Om jag fick välja





Om jag fick välja,om jag hade makt
Då skulle Du ligga här bredvid mig just nu
Om jag kunde styra dina känslor
Skulle du älskat mig ju

Om jag fick välja, och vara nöjd
Skulle solen lysa, kinden bli varm
Fåglarna kvittra, blommorna blomma
Och Du hålla hårt i min hand

Om jag fick välja, om jag hade kontroll
Så skulle Du aldrig vara långt ifrån mig
Trodde aldrig Du kunde försvinna igen
Då hade jag inte gett mitt hjärta till Dig

Gunvor /lördagkväll

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag undrar så VEM du tänker på.
Kram/Solbritt



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!