Summa sidvisningar

måndag 1 februari 2010

Ordning på min tillvaro


Betyder numera att jag har inbokade viktiga saker varje dag.
Måndag går jag på Basal Kroppskännedom hos Sjukgymnasterna.
-Ät perfekta övningar för balans, andning och att leva i nuet.
Tisdag går jag på Viktväktarna.
-Skrev in mig förra tisdagen och enligt min egen våg så har jag börjat krympa, vi får väl se vad deras våg säger.
Men jag har bestämt mig och tänker inte lägga av förrän jag är Guldmedlem och nått min målvikt!
Onsdagar har jag akupunktur varje fm och jobbar till halv 6 på kvällen.
Torsdag är inget nytt- Sångkören!
Äntligen Fredag!

Inga kommentarer:



Om mig

Mitt foto
Ystad, Skåne, Sweden
2010 var en milstolpe i mitt liv! Ville må bättre, gå ner i vikt, äta rätt och kämpade hårt och klarade det! Det är fortfarande en viktig del av mitt liv att hålla vikten och vara guldmedlem på viktväktarna. Jag skriver om min fibromyalgi. Om min hund. Och annat som händer i mitt liv. VÄLKOMMEN HIT!!